Kanapki ‚on the go’

Kanapki są modniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, a
po prostu nie ma końca możliwości
odmiana przy użyciu różnych pieczywa i nadzień.
Oto cztery wyraźne trendy w świecie kanapek już teraz!

# 1 Autentyczne składniki

Ponad połowa osób w wieku 18-34 lat twierdzi, że zdrowie, zrównoważony rozwój i lokalne składniki są ważnymi czynnikami przy wyborze kanapki.

Dlatego ważne jest, aby opisać, co zawiera kanapka, stwierdzić, że składniki są wolne od dodatków i potwierdzić, że chleb jest pełnoziarnisty.

*Source: Technomic Sandwich Consumer Trend Report 2018

#2 Roślinne

Wielu klientów szuka obecnie alternatyw dla mięsa. W pełni 41% chce wypełnień roślinnych.*

Spróbuj zastąpić mięso na przykład chlebowca, tempeh (produkt sojowy), Falafel, tofu lub grzyby Portobello.

*Source: Opeepl Analysis 2019

#3 Smaki z całego świata

51% klientów chce więcej kanapek o niepowtarzalnym smaku i składnikach.

42% chętniej spróbuje nowych kanapek niż inne rodzaje posiłków.* Więc odważ się wypróbować nowe kombinacje smakowe!

*Source: Opeepl Analysis 2019

#4 Kanapki cały dzień

Ludzie podjadają coraz więcej i w różnym czasie. Kanapki są doskonałą odpowiedzią na ten trend. Pełne 71% twierdzi, że wybierają kanapki śniadaniowe zarówno jako lunch, jak i kolację.*

Więc upewnij się, aby oferować dobrze wykonane, świeże i sycące kanapki przez cały dzień. Zarówno gorące i zimne, jak i w różnych rozmiarach.

* Source: Technomic Sandwich Consumer Trend Report 2018

Bądź wyjątkowy! Stwórz własną sygnowaną kanapkę

Unikalne

40% milenialsów uważa, że kanapki serwowane w kawiarniach są zbyt "takie same" i chcą innowacyjnych smaków i unikalnych składników

Premium

Konsumenci są dziś gotowi zapłacić więcej za kanapki premium, gdzie chleb odgrywa kluczową rolę w doświadczeniu

Nowy

Ważne jest, aby stale poszukiwać nowych smaków i kombinacji, których Twoi klienci nie mogą znaleźć nigdzie indziej

Więcej urozmaicenia smaków!

Nie ma powodu, dla którego kanapka powinna być nudna, ponieważ nie ma końca sposobom, w jaki można zmieniać zarówno chleb, jak i nadzienia.

Oto kilka przemyśleń na temat tego, które składniki są uważane za "główne", a które zyskują na popularności.

Białko

“MAINSTREAM”: Szynka, salami, kurczak, tuńczyk

“POPULAR”: Wieprzowina, krab, krewetki, szynka parmeńska

“MOVING UP”: Capocollo (wieprzowina peklowana na zimno), pasty do smarowania, masło orzechowe i nasienne, tofu

“THE LATEST FAD”: Coppa, Tempeh, Flank steak

Ser

“MAINSTREAM”: Cheddar, Mozzarella, Gouda, Brie

“POPULAR”: Gruyère, Västerbotten cheese, Parmesan Blue-veined

“MOVING UP”: Muenster, Havarti, Halloumi, Chèvre

“THE LATEST FAD”: Taleggio, Manchego, Cream cheese

Sosy / Dressingi

“MAINSTREAM”: Pesto, Ranch, BBQ, Chipotle

“POPULAR”: Hummus, Sriracha, Guacamole, Balsamiczny

“MOVING UP”: Bourbon/ Whisky, Pieczarkowy, Kapusta zasmażana, Buraki, Marynowany

“THE LATEST FAD”: Chutney, Harissa, Chimichurri, Koreański BBQ